Katter

Min familj består av mig, min man, en son och sist men inte minst två stycken Ragdollkatter. Eftersom sonen tycker att det är måttligt kul att bli fotograferad, men katterna har desto mindre synpunkter, är det ofta dessa båda hamnar på bild. 

Här är de ute på uptäcktsfärd en solig vårdag.

2209-04-13 115 copy

2209-04-13 125

Nu är det bäst att sätta i gång att packa till Handstämplats träff i morgon. Skjuter upp det hela tiden eftersom jag har så svårt att bestämma vad jag ska ta med.

Ha en bra kväll!

Detta inlägg postades i Foton.

One comment on “Katter

  1. sari hänninen skriver:

    vad avis jag blir på alla som har katt eller katter… jag bara avguuuuuudar dessa bedårande varelser

Kommentera

