Minialbum.

Skönt med ett litet avbrott i värmen. Lite svalare och mer mulet, så att man kan sitta inne och pyssla med gott samvete. Har två veckor kvar att jobba innan det blir semester. Ska bli så skönt med 4 veckors ledighet.

Ett minialbum som jag gjort efter en beskrivning som jag hittat här:  http://christelscrappar.blogg.se/2008/october/minialbum.html  i en blogg med massor av inspiration. Tack Christel!

Det var verkligen kul att göra detta album. Jag valde att göra ett till mina föräldrar innehållande bilder på barn och barnbarn.

2008-11-24 010

Framsida

2008-11-24 006

Innuti

2008-11-24 001

Sidorna uppvikta.

2008-11-24 017

Utsidan.

Ha det bra!

3 comments on “Minialbum.

  1. Christel skriver:

    Vilket fint album!
    Kul att jag kan inspirera lite!!!
    Kram Christel

  2. ann Lundbom skriver:

    Albumet är fint på bloggen, men ännu bättre i verkligheten, kan jag försäkra.

  3. ake skriver:

    Albumet betydde verkligen mycket

Kommentera

