Årets första julkort!

Har knåpat ihop årets första julkort. Det är så kul trots att det fortfarande är sommar. Visserligen fanns det någon som undrade om det var fel på mig häromdagen då jag satt ute och målade tomtemotiv i 25 graders värme, men det är sådant man får bjuda på 🙂

2009-08-14 114

Ha en bra dag!

Detta inlägg postades i Kort.

6 comments on “Årets första julkort!

  1. Erica skriver:

    Det var jätte snyggt 😀 man ska ju börja i tid 😀 hoppas man kan inskaffa sig julstämplar iår 😀

  2. Åh…du har skaffat blogg!!!! Vad kul:) Fast du verkar ha haft den ett tag, men det har jag tyvärr missat. Men nu hamnar den i min favorit-blogg-lista:)

    Vilket fint julkort! Och visst är det kul att göra julkort, trots att det tydligen fortfarande är sommarmånad…..Jag har gjort några stycken åxå….folk tycker jag är galen åxå, men som du säger. Det bjuder vi på!! haha.

    Ha det bra!!

  3. Kicki skriver:

    Åh så sött!! :0)
    Kram Kicki

  4. Pia skriver:

    Det är väl aldrig för tidigt att börja med julkort *ler*. Vilket snyggt kort du gjort och vilken söt stämpel. Och öllådorna du altrat i förra inlägget….vilken rolig ide och snygga blev de. Antar att det blev väldigt uppskattat av mottagaren.

  5. Jen9 skriver:

    Nämen så roligt! De va ett tag sedan jag tittade in här. Nu blir jag allt sugen på att köra igång med julkorten! Allt bra annars?
    Kram Jennie

Kommentera

