Målat julmotiv

Fick för ett litet tag sedan hem nya Penny Black julstämplar. Gillar ju dessa stämplar supermycket. Så nu har det varit målning på kvällarna.

Här är en resultatet:

2009-09-03 017_blogg

Då jag var nästan klar lyckades jag välta ut en burk färg över några av motiven. Inte så lyckat! Blev ganska irriterad på mig själv kan jag säga. Men det är ju bara att måla nya.

Funderar just nu över hur mycket julkort man ska visa här i bloggen, en hel del av mottagarna till mina julkort kikar ju in här då och då, så det kanske inte är så lyckat att visa allt för många innan jul….

Måste också visa ett foto, har tillbringat en hel del tid i skogen den senaste tiden, har hittat kantareller och då inte bara ett par stycken som jag brukar, utan massor. Bäst var det första gångerna vi var ute, men även senare har vi hittat, om än inte lika mycket.

 2009-09-03 004_blogg

Ha det bra!

Detta inlägg postades i Kort.

5 comments on “Målat julmotiv

  1. Kicki skriver:

    Svamparna ser verkligen goda ut…..

  2. Jen9 skriver:

    Mumma! Underbart gott o supersöta stämplar!
    /Jennie

  3. NetteR skriver:

    Mumsigt med kantareller och så duktig du varit som duttit och färglagt julmotiv!

  4. SasSa skriver:

    Wow så nice med kantareller. Jag kommer på middag med en gång om du bjuder..;). Fast de är väl redan slut kanske…

    Så duktig du vart ocj färglagt så många. Jag orkar typ ett i taget.
    Men det var ju lite synd på färgen. Hörde en liten fågel berätta lite om det. 😉
    Hoppas vi kan ses snart igen. Det var ju ganska lääängesen nu.
    Ha de gött!
    Kram SasSa

  5. Lena skriver:

    Visst är det underbart gott med kantarelle. Mums. Gräddstuvade med duva till.

Kommentera

