Mera julkort

Äntligen lite mer tid för pyssel… Lite lediga dagar och en lugn helg. Även om det är kul när det är full fart så är det också skönt att bara hinna ta det lugnt i bland. Önskar dock att jag hade kunnat åka på mässan i göteborg i helgen. Första göteborgsmässan sedan jag började gå, våren 2007, som jag inte är på 😦 . Men så är det känns som vi behöver den här helgen hemma. Får väl ta igen det på vårens mässa i stället.

Nu till ett  julkort som så ofta, en av favoriterna från Penny Black:

2009-09-20 106

Har dock lämnat julkorten ett tag för att göra lite andra kort som kommer att behövas framöver. Det är dom jag ska fortsätta med nu.

Detta inlägg postades i Kort.

One comment on “Mera julkort

  1. Jen9 skriver:

    Så söt! Är lite sugen på att dra igång med julkorten nu. Har en riktigt slödag idag så jag tror att jag skall sätta mig o se om inspirationen finns idag. I morgon blir det mässan så då hoppas jag på mer inspiration!

    Kram

Kommentera

