Mycket kort just nu

Just nu håller jag på och gör massor av kort. Har ett par födelsedagar och fars dag framåt och till dessa ska det ju fixas kort. Dessa kan jag dock inte visa än. Men däremot har jag gjort 3 st till sonens fritids fröknar som jag tänkte ge bort nu när han slutar där. Tror inte att de brukar vara här och kika så dessa tänkte jag visa.

2009-10-19 025blogg

2009-10-19 028blogg

2009-10-19_blogg1

Har bland annat använt mig av magnolia och sugar nellie stämplar, färglagt med ditresser och twinklings, min nya underbara kant stans från Martha Stewart och de härliga biljetterna som Miss CutiePie så generöst delar med sig av.

Ha det bra!

Detta inlägg postades i Kort.

One comment on “Mycket kort just nu

  1. Denise skriver:

    Vad fina kort! 😀
    Sv: Aa, dom är jätte gulliga ihop! 😉
    Hihi :b

Kommentera

