Farsdags kort och Mässa

Hade en riktigt trevlig dag i går, var på Landstokens mässa i Rottne. Kan det bli mycket bättre än än massa pysselbutiker samlade på ett ställe och goda vänner med samma intresse? Handlade en hel del kul, hade bästämt mig för att det inte skulle bli fler julstämplar och inte så mycket papper (förutom lite basfärger enfärgat). Tycker faktiskt att jag lyckades hålla mig till det rätt så bra.

2009-10-31 016blogg

2009-10-31 014blogg

Sen är det ju farsdag i dag, två pappor har blivit grattade med dessa två kort:

2009-10-31bloggcopy

2009-10-31 bloggcopy

Nu väntar en massa nya roliga saker på pyssel bordet….

Detta inlägg postades i Kort.

2 comments on “Farsdags kort och Mässa

  1. Jen9 skriver:

    Hej!

    Ja det var en mycket trevlig mässa, tack för att jag fick följa med! Vi ska pyssla i helgen, ska bli kul o testa lite idéer man har nu.

    Kram Jennie

  2. Maria skriver:

    Hej!
    Vad kul att du har hittat in på mina bloggar 🙂 Jag måste bli bättre på att uppdatera bara…. Nä, jag kan förstå att Marcus har lite svårt att förklara scrapbookingtermer, hahahaha…. Kram på dig! …. vilka fina kort du gör, ska försöka mig på det också!

Kommentera

