Något att se fram emot

Har bokat in något att se fram emot, en resa till Grekland. Känns långt fram nu, men tiden går så fort så.

Hit ska vi i Juni:

Förhoppnings vis blir det sol, bad och en massa god mat. Och mängder av kul foton att scrappa :-).

På pyssel fronten har det varit rätt lugnt. Fixat ett kort till lillebror som fyllt år (Grattis!) som just nu ligger i kameran, kan visa senare i veckan. Målat lite motiv i går eftermiddag på en liten mini träff med favorit grannen. Härligt att ha en pysselvän på så nära håll! Men nu börjar min ”jobba lite mindre period” så nu hoppas jag att det ska bli lite tid för pyssel. En tändsticksask advetnskalender och julkort är det som jag planerar närmast.

Snart dags att ge sig av till bokbussen.

Ha en bra vecka!

2 comments on “Något att se fram emot

  1. millns skriver:

    HEJ! Tack för värmande ord inne hos mig! Roligt att kika här inne hos dig, gillar ditt juliga Tim Holz kort massor, så snyggt! (en teknik som jag bara älskar!) Härlig inspiration, tack för att du delar med dig. =o)

  2. Jen9 skriver:

    Åh vad härligt det ser ut!

Kommentera

