Även jag har gjort en…

….adventskalender av tändsticks askar. Jättekul att göra, men lådorna var lite knepiga. Började att sätta brads på dem, men det tyckte sonen inte blev bra (då visste han fortfarande inte att den var till honom). Han tyckte att det skulle vara band istället, för att det är enklare att dra ut lådorna. Det var lite besvärligt att få dit, hann nästan bli skinnflådd på pekfingret innan jag var klar.

Nu ska jag dricka lite te och kika på sista delen av Ullared.

Ha en bra kväll!

2 comments on “Även jag har gjort en…

  1. Lisa skriver:

    Vilken julfin adventskalender! Det blir mycket personligare att göra dem själv & jag hoppas att Din son blev nöjd med den här :o)

    Kramar Lisa!

  2. Jen9 skriver:

    Så bra den blev! Hur hinner du med allt? Vill också! Nu är iaf. julkorten klara o snart skrivna. Ha de bra
    Kram

Kommentera

