Snart färdig med julkorten..

Är tyvärr snart klar med julkorten, skulle kunnat forsätta sätta i hop julkort i åtmindstone ett par veckor till. Har ännu många ideer och stämpelmotiv kvar att använda. Har fått i hop så många som jag ska skicka så nu är det insidan jag jobbar med. Brukar skicka en del i tid för att använda julfrimärken, dvs på onsdag i år och några lite senare med vanliga frimärken. Så det blir väl att hålla på med insida och kuvert hela denna vecka. Ska börja visa upp lite mer av julkorten framöver allt eftersom de skickas i väg.

Ska också sätta mig och stämpla upp lite motiv och sätta i hop ett par inspirations kort till sonens skola. De brukar ha pysseldag innan jul, varje år, och i år har jag blivit tillfrågad om jag vill hjälpa dem. Det är självklart att man vill. Kunde tyvärr inte ta ledigt och vara med men lite stämpelmotiv och inspiration kan man ju bidra med. får ju vara ganska enkelt, ska ju passa från förskolan och uppåt, men jag har ett par i deer som jag tror kan funka.

Har haft en ganska fullspäckad helg, Julbord i fredags, glöggmys med alfapet, singstar och robinsson tillsammans med goda vänner igår, och barnvakt åt världens mysigaste lilla tjej i dag. Har en kanon spännande bok jag måste bli klar med innan bokbussen kommer i morgon. Har fastnat för författaren Harlan Coben, han skriver hur spännande som helst, kan verkligen rekommenderas.

Mycket svammel i dag hoppas hinna lägga upp en bild  imorgon, ett bidrag till Penny Black saturday challange.

Ha en skön söndags kväll!

Kommentera

