Pyssel dag i skolan.

Varje år innan jul har sonens skola pysseldag. Det bakas pepparkakor, pysslas och görs julkort. I år blev jag tillfrågad om jag ville hjälpa dem. Fröknarna hade fått nys om att jag pysslar med lite kortmakeri. Själpklart ville jag hjälpa till. Kan tyvärr inte vara med på måndag då det är dags, måste jobba, men jag har satt i hop lite inspration och bidragit med bla lite stämplade motiv. Var på skolan och lämnade det idag. Hoppas att de får nytta av detta.

Lite utmaning blev det, fick ju försöka tänka att det ska passa barn från förskolan till sexan och dessutom ville jag använda material som de har tillgång till. Skickade också med lite saker som jag hoppas att de får nytta av, förutom de uppstämplade motiven, lite band, 3d kuddar, en hög av de fina biljetterna från http://misscutiepieinspiration.blogspot.com/.

Kommentera

