Massor av skoj

Tiden går så fort, har hunnit med en massa kul, firat nyår, haft goda vännerna på besök i lördags, kräftskiva (!) i går och dessutom jobbat en del. Det har gjort att det inte blivit så mycket tid över till pyssel, men ett grattis kort har det i alla fall blivit:

Vi hörde till dom som fick riktigt mycket snö i går, så som avslutning på vår kräftskiva gav vi oss ut och gjorde snöänglar och åkte pulka mitt i natten, det var supermysigt. Då vi gick genom skogen bort till pulka backen kändes det som att gå geonom ett sagolandskap.

Så här vackert var det ute hos oss inatt.

När det kommer riktigt mycket snö som igår, vill jag gärna ut och antingen göra snölyktor och/eller snöänglar. I går var det ingen kram snö så jag och grannen gjorde massor av snöänglar 🙂

Nu väntar mer vinter kul och förhoppningsvis hinner jag också sitta en stund vid pysselbordet.

2 comments on “Massor av skoj

  1. Lise-Lott G skriver:

    Fint kort!

    ha det gott.

    kram Lise-Lott

  2. Jen9 skriver:

    Hej, hej!

    Oh vad mycket fint o skojjigt som har kommit ut här, det märks att det var ett tag sedan jag kikade in. Nu fick jag massa inspiration. Måsta kika lite mer!

    Ser mycket fram emot lördag

    Kram J

Kommentera

