Grattiskort och pysselträff

Hade pysselträff i går, tack snälla vännerna för att ni kom! Det var sååå underbart kul. Massor med nya ideer och inspration. Och som vanligt väcker en sådan dag en del köpbegär… 🙂 , så i dag har det blivit lite surfande på div webshoppar, men ska nog vänta lite med att handla, blir ju snart mässa i Borås…

Fick faktiskt gjort 3 ½ layout i går, inte illa för att vara jag, pysslar ju normalt sett väldigt långsamt. Ska försöka fota någon av dem i morgon.

I dag fyller mamma år, lillebror och jag hade bestämt att presenten fick bli en”räkmacka” på Gotia och så här blev hennes kort:

Återigen en Penny Black stämpel färglagd med distresser.

Använde mig även denna gång av en egen bakgrund till insidan. Börjat med ett vitt papper och lekt med distresser och stämplar, sedan körde jag den i skrivaren för att få dit texten. Är fortfarande imponerad av vad man kan åstakomma med denna teknik, inte minst efter att ha sett vännerna i går och vad de gjorde.

Kram

Caca

3 comments on “Grattiskort och pysselträff

  1. Jen9 skriver:

    TACK! För en mycket trevlig dag igår! Hade superkul o tiden bara sprang iväg. Har gjort som du o kikat runt på nätet idag men väntar nog också till mässan. Blir så sugen!

    Mycket fint kort!
    Kram

  2. Hej och Tack för en underbar kväll hos Er…..Det var så kul att få pyssla igen….denna träff kunde inte kommit mer lägligt:)
    Jag har åxå kikat runt i shoppar och spanat efter nya stämplar bla….fick sånt ”ha-begär” igår efter så mycket….och jag råkade visst trycka på köp-knappen ibland…hehe…Kan inte hålla mig till mässan…

    Vilket underbart fint kort du gjort till din mamma, underbara färger och söt stämpel!!

    Ha det bra och hoppas vi höres snart igen….
    Kram

  3. ann Lundbom skriver:

    Gissa om jag blev glad när jag fick det kortet??? Det är ännu mycket finare i verkligheten och för dom som inte vet, så innehåller det ytterligare en sida. Jag tittar på det då och då och är verkligen imponerad av vad du kan åstadkomma.

    Räksmörgåsen på Gothia var också en höjdare och med ett glas (det blev två) vin till så blev det till en riktigt minnesvärd födelsedag. Extra bonus var att Marcus gick med också.

    Kramar

Kommentera

