Min underbara lilla familj!

Jag har nog världens bästa familj! I dag fick jag en födelsedagspresent i förskott – en iphone! Hur kul som helst!  Har ju älskat min lilla ipod shuffle som jag fått av snälle lillebror, lyssnar jätte mycket på ljudböcker och en hel del på musik, började dessutom känna att min mobil har ett par år på nacken. Och så får jag en sån present!!!

Annars har vi varit lite krassliga den senaste veckan, börjar vara på bättringsvägen. Men har inte orkat varken pyssla eller lägga upp något av det jag gjorde förra helgen. Har dock beställt lite foton för att ha lite mer kul att scrappa. Detta blev en favorit:

Nästa vecka är det mycket jobb som gäller, hoppas bara att hostan och hesheten ska ge med sig.

Ha en skön söndagskväll!

One comment on “Min underbara lilla familj!

  1. Carina "Ina" skriver:

    Kul med en förtidig födelsedagspresent.

    Jag har beundrat dina kort och framförallt ForeverFriends som jag gillar lite extra mycké – jag undrar vad du använder för färg när du målar honom/henne. Jag får inte till det riktigt antingen blir det för brunt eller så ser det ut som en ostbåge 🙂

Kommentera

