Nya Layouter och mycket snö

 Är så trött på snön nu. Jag gillar egentligen vinter och snö, men nu tycker jag precis som de flesta andra att det räcker. Bor ganska så på landet så det är en hel del skottande, något som min rygg inte tycker om. Har också passat på att fota lite ute i dag, känns som man vill komma i håg hur mycket snö det är. Det är verkligen sjukt mycket, och så går man ut på tidningarnas sidor och vad står det där….mer snö att vänta…vill inte ha mer nu.

Ämtligen har jag fotat layouterna jag gjorde på träffen för ett tag sedan.

På denna layout lekte jag med mask, distresser och stämplar, inspirerad av Sassa som är så duktig på detta. Blev jättenöjd med hjärtat och tycker att fotot passade bra till, men sen var det svårt att få till resten och det blev jag inte så nöjd med.

Mer nöjd med helheten på denna och nästa layout. Denna från förra årets semester på Öland. Har många fler mysiga kort att scrappa därifrån.

Detta foto är på sonen och hans kompisar på väg ut på cykeltur. Har använt Tim Holtz masker och ditresser- super kul.

Nu blir det att landa i soffan som gäller, försöka vila den onda ryggen lite.

Ha en skön kväll!

One comment on “Nya Layouter och mycket snö

  1. Ja, du gjorde så fina LOs….den översta med hjärtat….wow så fint hjärtat blev. Har åxå prövat detta, men mitt blev inte alls bra….Så gillar jag dom där maskerna som du använt på LOen längst ner….får nog hamna på inköpslistan till Borås:)
    Ha det gott!!

Kommentera

