En liten 5-åring

Grattade mysigaste lilla tjejen som fyllde 5-år i fredags. Det fick ju givetvis bli ett kort i rosa, härligt att få frossa lite i rosa, det  händer inte så ofta här hemma.

Annars har det inte blivit så mycket pysslat. Har haft ont i ryggen efter snöskottningen och då har jag lite svårt att sitta vid pysselbordet. Håller på att fundera lite på om vi ska flytta min pysselhörna till en annan del av huset. Tror det skulle kunna bli jättebra förutom att det inte finns någon dörr att stänga där jag i så fall skulle sitta, vilket skulle innebära att våra två katter får fritt fram att trampa omkring bland pyssel sakerna. Någon som har erfarenhet av att ha sina katter bland pysselsakerna? Hur fungerar det i så fall?

Annars fixar och trixar jag en hel del med min nya iphone, det är så kul. Har tankat in en hel massa musik och lite judböcker och det är hur smidigt som helst att ha i pod och telefon i ett. Har helt snöat in på böcker av Harlan Coben, de är så bra, verkligen spännande. Håller just nu på och lyssnar på Den enda lögnen.  Jag hoppas bokbussen har med sig fler i morgon.

Kram

Caca

Detta inlägg postades i Kort.

One comment on “En liten 5-åring

  1. Monikan skriver:

    Hej! Hittade mycket fint i din blogg! Undrar hur du har färglagt Forever Friends-nallarna? Vilken slags färger och vilka kulörer? Jag har själv några sådanan stämplar men har inte riktigt hunnit leta efter bra färger!
    /Monika

Kommentera

