Stämpel och scrapmässan

Snart är det dags för:

 

Den 13-14 mars är det dags för  Nordiska Stämpel & Scrapmässan i Borås. Jag ska åka dit med en av mina pysselvänner, det ska bli så kul. Alla mässor jag har besökt har alltid bjudit på massor av inspiration och rolig shopping.

Hoppas vi ses där!

One comment on “Stämpel och scrapmässan

  1. Elina skriver:

    Grattis till vinsten av en biljett till Nordiska stämpel & scrapmässan! Vänligen maila mig din adress så postar jag biljetten på måndag.

    Elina

    kortmakarensblogg@gmail.com

Kommentera

