Jippie jag vann!

Jag vann en biljett till stämpel och scrapmässan i Borås på Lördag/Söndag. Superkul!

Annars har jag inte något nytt att visa, var i Jönköping och shoppade hela lördagen och söndagen som jag tänkt tillbringa vid pyssel bordet fastnade jag framför datorn i stället. Det är så typiskt, tiden bara rinner iväg. Jag har gått in för att få ordning på mitt Itunes och det har varit en del jobb med det, Jag har haft en massa låtar utan namn, artist, albumnamn mm. Det har blivit en del googlande för att få allt så rätt som möjligt.  Men nu så är jag klar och jag känner mig så nöjd med det. Så nu hoppas jag kunna ägna åtmindstone ett par kväll åt pyssel, behöver lite shoppinginspiration till helgen.

Ha en bra måndag!

Kommentera

