Mässinköp

I går var det dags för scrapmässa i Borås, jag och en pysselvän började med ett beök på Magnolia innan vi begav oss till mässan. Det blev en del shoppat….. Hade bestämt mig för att inte köpa så mycket papper denna gången, men när jag kom hem och packade upp visade sig påsarna mest innehålla just det, papper. Hur gick det till?

Här kommer i alla fall lite bilder på mina inköp:

En hel serie med matchande enfärgat,

Hittade riktigt tuffa pojkiga papper,

Lite blandade papper,

Och så lite annat smått och gott, stämplar, embossing matta till spellbinder diesen, blommor, overlay, krackeleringslack distressdynor mm.

One comment on “Mässinköp

  1. Heeeej:)
    hahahah, jasså du…du skulle inte köpa papper…hehe…Hur tycker du det gick:) Dom där tuffa killpappren….visst var dom härliga. Höll i dom flera gånger, men då jag inte scrappar så mycket till killar kändes det onödigt. Men dom var toktuffa. Synd att vi inte träffades på mer sen…men visst var det en bra mässa med massa utrymme. Nu längtar jag till höstens mässa:)
    Ha det gott!
    Kram

Kommentera

