Dåligt med uppdatering

Det blev inga kort eller layouter som jag lovade. Det har inte blivit varken uppdatering eller något mer pyssel. Ett rejält ryggskott kom ivägen. Inte riktigt vad jag hade tänkt mig denna helgen kan jag säga.
Testar att blogga lite från iphonen eftersom det inte riktigt funkar att sitta vid datorn än. Hoppas vara på benen snart igen och då ska jag ladda in fotona.
Kram!

One comment on “Dåligt med uppdatering

  1. Jen9 skriver:

    Krya på dig! Är nyfiken på de senaste alsterna!
    Kram J

Kommentera

