Solig söndag

I dag har solen lyst en hel del, härligt! Så mysigt med alla krokus och snödroppar som tittat fram. Har varit ute en del denna helgen, håller på att fylla ved förrådet som är nästan helt tömt efter denna vinter. Jag tar det dock väldigt försiktigt och servar mest med fika och mat, är som tur är rejält på bättringsvägen och kunde i går till och med sitta ner och äta en flera rätters fondue utan att ha allt för ont i ryggen – det känns väldigt skönt. Tänkte visa mitt sista alster jag har kvar att visa från det som blev gjort innan mitt ryggonda, hoppas kunna börja pyssla så smått igen i veckan, har ett kort som ska skickas i veckan.

 

Gjorde en layou om den lille katten jag och grannen tog  hand om i höstas, hade lite evårt att få med texten jag ville på ett snyggt sätt så det fick bli dold journaling:

Ha en mysig söndagskväll!

One comment on “Solig söndag

  1. sara s skriver:

    Jisses vad mycket fint du gjort, jag har kikat igenom hela bloggen och blev mäkta imponerad.
    Fina katter har du också!
    På återseende…

Kommentera

