Lite pysseltime

I veckan har jag landat en hel del vid pysselbordet. Ett kort till svärfar dom fyllt år och lite bidrag till en utmaning har det blivit. Annars tar vi det lugnt, Borås djurpark och lite biobesök har det blivit. Såg trollkarlens lärling i går, en riktigt mysig äventyrsfilm. På måndag är det dags för jobb igen, kunde definitivt tänkt mig ett par veckors semester till, men, men. Visar ett kort jag gjorde för ett litet tag sen, till någon som gillar musik, det nya jag gjort får vänta ett par dagar.

Detta inlägg postades i Kort.

2 comments on “Lite pysseltime

  1. sara s skriver:

    Fint kort, du gör bra blommarrangemang, ngt jag själv har pinsamt svårt för…

  2. lene skriver:

    Hejsan.
    Jättekul att du tittade in i min blogg!
    Helt underbart kort detta, gillar det väldigt mycket. Har tittat runt lite och sett att du är super duktig!
    Kramizar från Lene

Kommentera

