Utmaningsbidrag

Har en liten utmaning då och då tillsammans med två pysselvänner, denna gång bestod utmaningen av att skapa något av färgerna gult, brunt och rött. Jag tog lite extra tid på mig men när jag väl kom i gång blev det både en layout och ett kort. Det var inte helt enkelt, men så här blev det:

Ett julkort med en Pennyblackstämpel,

Och layouten, tyvärr lite suddiga foton eftersom jag fotat med mobilen, lyckades inte riktigt få dem bra.

Vi har också dragit färger till en ny utmaning och om detta var svårt så kan jag säga att det är ingenting mot vad den nya utmaningen blev. Men vi får se vad jag kan åstakomma.

Ha det gott!

One comment on “Utmaningsbidrag

  1. sara s skriver:

    Det var inte illa att få ihop dom färgerna så bra!
    Kul idé att dra färger till utmaningar, jag lånar den idén!

Kommentera

