Ännu en helg är slut….

Kan inte förstå vart tiden tar vägen, dagar och veckor bara rusar iväg. Hinner som vanligt inte ens hälften av det jag skulle vilja. Bland annat har det varit dåligt med uppdateringar här, har också varit dålig på att surfa runt på andras bloggar och att lämna komentarer, när jag väl kikat in någonstans.

Har bland annat varit ganska däckad av en riktig dunderförkylning i nästan 1½ vecka, mycket att göra både på jobbet och hemma. Så så mycket tid för pyssel har det inte blivit men ett beställningskort har jag fått klart i alla fall. Sen har jag och en pysselvän haft lite ”julmys” målat julmotiv, druckigt glögg och ätit pepparkakor. Hoppas att det blir många fler såna tillfällen innan julkorten är klara.

Ska strax i väg och hämta min supersnälla pappa som kommer ner för att fixa i vår trädgård. Så skönt att få hjälp med det.

Ha en bra vecka, Kram!

Detta inlägg postades i Kort.

3 comments on “Ännu en helg är slut….

  1. sara s skriver:

    Åh, vilket fint kort. Underbar stämpel och härliga färger!

  2. Primia skriver:

    Hoppas du mår bättre efter din förkylning.
    Tyckte om ditt kort hur mycket som helst. Ska prova på att göra något liknande.
    Kram på dig!

  3. scrapparlotta skriver:

    Wow, vilket sött kort….urgulligt. Fina färger. Vad mysigt det låter och ha julpysselkväll med glögg….

    Hoppas din dumma förkylning har gett med sig nu.

    Kram och ha det så bra:)

    (vi syns nog i göteborg på mässan….hörde av Sassa att ni skulle sova över där åxå…Jag skulle sova på hotell med min mamma men blir nu själv där. Men jag tar in på hotellet ändå…Kanske hänger med er om jag får…)

Kommentera

