Två olika kort

Dagarna bara rasslar i väg. Denna vecka har vi haft öppet hus för våra kunder på jobbet. Jätteroligt och ganska intensiva dagar. Trots det har jag hunnit pyssla lite. har färdigställt lite saker jag haft liggande halvfärdiga ett tag, gjort ett kort från början till slut och startat lite nya projekt. Två saker kan jag inte visa än. Men två kort tänkte jag visa i dag:

Först ut är julkort nr 2 för i år. En av favorit Penny Black stämplarna, som vanligt färglagd med distresser, snö på motivet gjord av silvet vit puff embossingpulver (funkar kanon bra som snö), Textstämpeln är en magnolia stämpel.

Kort nr två gjorde jag som alternativ till beställningskortet jag gjorde för ett tag sedan, gillar att ha alternativ att visa då någon beställer. Svårt att fota detta kort så att färgeerna blev bra, det ville sig inte riktigt. men det får gå ändå.

Nu ska jag sätta mig och fundera på en av färgutmaningarna jag har tillsammans med mina pyssel vänner, ligger lite efter men tänkte börja med den senaste, rosa, vinrött, svart och mintgrönt….inte det lättaste.

Ha det gott!

Detta inlägg postades i Kort.

3 comments on “Två olika kort

  1. Lise-Lott G skriver:

    Jättefina kort!! gillar färgerna på det första kortet.

    Ha det gott!

    kram Lise-Lott

  2. sara s skriver:

    Du har gjort två jättefina kort, med favoritmärken på stämplarna (Penny B & Sarah K)! Ja, det finns ju massa favoritmärken, men man blir ju sällan besviken på dessa märken/tillverkare…

  3. scrapparlotta skriver:

    Två jättefina kort, men favoriten blev den understa….så fin:)

Kommentera

