Hatar migrän och älskar vampyrer

Hoppas ni har en bra helg! Själv har jag tillbringat dagen i sängen, däckad av en riktig värsting migrän. Inte alls kul när man tänkt ängna dagen åt pyssel. Men mellan varven har jag i alla fall orkat läsa lite, har fastnat helt för twilight böckerna. De är helt suvernäna, kan verkligen rekomenderas. Jag var jättetveksam till vampyrhistorier, kändes inte som nåt för mig, men nu är jag på tredje boken och helt fast 🙂 . Nu väntar lite fondue med familjen. Hoppas kunna visa lite nytt i morgon.
Kram

Kommentera

