Trick or treat….

Jag hör till dom som gillar halloween massor. Tycker det är supermysigt! Tyvärr blandas det ju ibland i hop med vår alla helgon helg, men det är ju inte samma sak, halloween firas den 31 oktober, dvs i morgon söndag. Brukar alltid göra en pumpa att sätta ute men i år har det inte blivit någon. Däremot blev det en kista med godis i till sonen, jättekul att göra!

Hittade en mall på nätet jag skrev ut och använde mig av till stommen

Närbild på dekorationerna, tyvärr blänker döskallen så man ser inte att den är skuggad och sen krackelerings lackad. Blommor i härliga halloweenfärger och så hade jag ett utstansat spindelnät med spindel som kom tillanvändning.

Fylld med godis och inslagen i cellofan. Får nog skaffa lite mer halloweenstämplar tills nästa år.

Ha en fortsatt bra helg!

4 comments on “Trick or treat….

  1. Jen9 skriver:

    Så snygg den blev! Nu blir jag sugen, har inte testat den än! Men julkorten är pågång, jag o mor har suttit ikväll!

  2. Tania skriver:

    I really like all of your cards on here, lots of new ideas-Hugs Tania

  3. SasSa skriver:

    Oh vrålcool kista! Stansat ut spindelnätet…? Är det en dies? Vilken iaf?
    Kramis SasSa

  4. Mia skriver:

    Hej! Tack för senast! Supermysigt!
    Var hittade du mallen till din supersnygga halloweenkista?
    Kram Mia

Kommentera

