Usch vad tiden flyger iväg. Snart helg igen! Det har varit fullt upp de senaste två veckorna, vilket inte har lämnat så mycket tid över till pyssel. Jag har mina två ”jobba mycket” veckor och i helgen var vi iväg och firade min lillebror som fyller 30 år i morgon. Vi tog med honom på en liten överasknings tur till Handelsman Flink hotell och restauran på Flatön. Det blev en helg med underbart god mat, goda vänner och mysigt boende. Toppen med andra ord. Och tror att lillebror också blev rätt nöjd.  Har även hunnit med att vara på utbildning  i Göteborg en dag, jätteinspirerande föreläsare på ämnet att bemöta kunder.

Utsikt från hotellet på Flatön, så vackert!

Underbart god mat, vackert upplagd och toppenservice!

Min lillebror tillsammans med sin systerson 🙂

Passar på att visa ett julkort jag gjorde för ett litet tag sen.

Tack alla ni som besöker mig! Det är så kul att se att ni tittar in här ibland:

Kram!

2 comments on “

  1. Carina skriver:

    jätte fint kort!

  2. SasSa skriver:

    UNDERBART kort Cathrine! Gillar den nallen så. Han är såå söt.
    Låter som ni hade en trevlig helg.
    Hoppas han var glad för sitt kort. Du visar väl det snart.. ;). Så nyfiken på hur det blev.

Kommentera

