Snart dags att posta julkorten

Det börjar vara dags att få julkorten i postlådan, trots diverse krämpor och sjukdomar har jag lyckats få i hop en del julkort. Inte riktigt så många som jag brukar men tllräckligt för att jag ska vara nöjd. Har alltid sagt att det inte är hela världen jag får skicka några köpta också, det viktiga är ju att det är kul att göra dom och att man inte tvingar sig att stressad sätta i hop kort man egentligen inte är nöjd med.  Ska snart börja visa upp lite fler av de som blivit gjorda men först ett kort som jag skickade som ett tackkort till en vän och hennes familj som hjälpte oss med en sak för ett tag sedan.

Magnolia stämplar färglagda med distresser.

Tycker att denna Magnolia stämpel är så söt, och granarna i bakgrunden gillar jag också massor. Har lagt lite ”snö” på grenarna.

Detta inlägg postades i Kort.

3 comments on “Snart dags att posta julkorten

  1. Carina skriver:

    super fint kort!!! Kram Carina

  2. sara s skriver:

    Håller med föregående skrivare och jag längtar tills du lägger ut fler julkort att beskåda!!!

  3. Mia skriver:

    Kram! Hoppas vi ses snart igen 🙂

Kommentera

