Lite julkort….

Trodde inte jag fått ihop så många julkort, men när jag satte mig ner och skulle posta dom så var det fler än jag trott. det blir inte riktigt alla som får handgjorda i år men så är det i bland när tiden och orken inte riktigt räcker till det man vill.  Börjar med att visa ett par som ska till vänner som jag inte tror brukar kika in här, är ju inte säkert att alla kommit fram än så jag börjar med dessa:

Först ut ett kort utan motivstämpel och inga julpapper, men jag blev ändå riktigt nöjd med detta, har använt mig en del av tipset som fanns i senaste numret av Magnolia tidningen, att lägga ”snöpenna” och glitterlim på snöflingorna, de blir jättefina då.

Det har blivit många kort med Magnolia stämplar i år, här har jag maskat i hop två stycken:

Och sist i dag ett med en Hängelstämpel på, tyvärr blev inte färgerna så bra när jag fotade:

Jag har tre julkort kvar som jag gärna vill göra, tänkte försöka fixa dom i helgen. sen är jag sugen på att börja göra lite layouter igen. Började min julledighet i går, det känns helt underbart med en hel veckas ledighet. Den inleddes på ett bra sätt med ett supergott julbord med mannens jobb igår, och nästa vecka blir det en hel del julstök men också en del pysseltid förhoppningsvis.

Ha en skön helg!

Detta inlägg postades i Kort.

One comment on “Lite julkort….

  1. Carina skriver:

    Jätte fina kort!!
    Spännande å få se dom andra som du har gjort.Hoppas att vi snart får se dom. Kram Carina

Kommentera

