Fortsätter med julkorten….

Först ett stort TACK  för alla gulliga kommentarer ni skriver! Det är alltid lika roligt att hitta en liten hälsning från er som kikat in! Och eftersom ni verkar tycka det är kul att se mina julkort, fortsätter jag visa upp lite fler:

Vissa kort blir man lite mer nöjd med än andra, ofta utan att riktigt kunna sätta fingret på varför, detta är ett av dom:

Maskad magnolia stämpel:

Ännu en magnolia stämpel, det har blivit många sådana på åretsjulkort 🙂 Bakom tjejen har jag gjort en bakgrund med embossade Tim Holtz snöflingor, textstämpel och distresser.

Samma stämpel och bakgrund som förra kortet, men andra färger.

 

En Penny Black stämpel, Magnolia text stämpel guld embossade hörnen.

 

Och så ett sådant där favorit kort igen..

Gillar dessa granar från Magnolia supermycket, de blir så läckra med lite embossad ”snö” på:

 

Sist ut idag, tänkte jag visa hur några av mina insidor ser ut. Jag skulle önska att tiden räckte till för att göra snygga stämplade insidor som jag ser i så många bloggar. Men nu blev det så att även i år fick datorn göra jobbet 🙂

Har fortfarande ett par kort kvar att visa, men jag får se hur de bilderna blev eftersom jag tog dom på kvällen med mobilen.

Nu ska julpyntet plockas fram och jag ska försöka knåpa i hop ett par tags till julklapparna.

Detta inlägg postades i Kort.

2 comments on “Fortsätter med julkorten….

  1. sara s skriver:

    God Jul!
    Vilka fina kort du hunnit med att göra!

  2. Jen9 skriver:

    Åh, nu var det längesedan jag kikade in här. Vilka fina julkort det blev!! Superfina, o tack för det fina jag fick! Ha de bra så hoppas vi på att vi kan ta en lunch i veckan eller någon gång snart.

    Kram

Kommentera

