Favoriter 2010

Även jag sammanställer mina favoriter från året som gått. Tycker det är så kul att kika in hos alla andra som gör det och sen är det faktiskt kul att kunna kika tillbaka på vilka favoriter man haft. Allt är utan någon särskild ordning och jag bestämde mig för att bortse från julkorten eftersom det var så nyss jag gjorde dom.

Börjar med korten:

Gillar bland annat Penny Black stämplarna väldigt mycket, detta kort gjorde jag till påsk och det var ett av mina första försök att ”bygga” stämpelmotivet i 3D.

Min svägerska fyllde jämt, då fick hon detta kort.

Gjorde ett kort utan färglagda motiv stämplar (om man bortser från fjärilen), det var jätteroligt kort att göra.

Ännu en Penny Black stämpel i 3d variant.

Söta house mouse stämpeln blev det på detta kort.

Detta kort gjorde jag till sonens 12-års dag.

Och så ett par layouter:

Gjorde denna layout till en färgutmaning. Verkligen kul att utmana sig själv ibland och denna blev jag faktiskt riktigt nöjd med.

Gillar denna ganska enla layout eftersom den jag tycker att den låter fotot komma till sin rätt.

Blev nöjd med hur jag fick med så många foton från familjens julfirande förra året.

Och sist men inte minst några favorit foton, några av dom är mer eller mindre redigerade.

Denna bild från sommarens Greklands semester, tycker om den för att den påminner om den härliga semestern.

Detta från samma semesterresa med sonen i poolen 🙂

 

Marsmallows grillning på strande också minnen i kombination med en bra bild.

Sonen med havet i bakgrunden

Avslutar med två vinterbilder från förra vintern. (Är så trött på snö just nu så i år har jag inte tagit många bilder på snön) Det blev en hel del skridsko åkning förra vintern, denna är tagen nere på sjön där vi bor.

Och sist men inte minst två snöänglar………

När jag kikar igenom vad jag skapat detta år känner jag mig faktiskt ovanligt nöjd, det har kanske inte blivit riktigt så mycket som jag önskat, men samtidigt är jag noga med att inte lägga press på mig själv, det ska vara kul att pyssla inte ett måste. Och i år var det riktigt svårt att välja några favoriter, då särskilt bland korten jag gjort, det känns som alla varit lite speciella.

Hoppas att ni får en riktigt bra nyårs afton, så ses vi nästa år 🙂

GOTT NYTT ÅR!!

2 comments on “Favoriter 2010

  1. helena påhlsson skriver:

    Underbara alster. Jag blev mest förtjust i den översta och den med dödskallen !! Gott Nytt År !

  2. Primia skriver:

    Va roligt att se endel av vad du gjort, brukar ju vara här ock kika men ändå är det kul att se det samlat.
    God fortsättning!
    Kramar!

Kommentera

