Presentaskar

Härligt med en helgdag så här mitt i veckan, helt ok att jobba tre dagar ledig en jobba en… så här skulle alla veckor vara…

Tänkte visa två presentaskar jag gjorde att lägga biopresent korten vi gav bort i julklapp i.

Knåpade i hop askarna på fri hand, utan några mallar eller liknande, med hjälp av linjal och bigningen på fiskars skärmaskin. Det blev några försök som hamnade i papperkorgen, det var lite trixigt att få lock och botten att passa perfekt. Men till slut gick det. De var jätteroliga att göra så det kommer jag säkert att göra fler varianter på framöver. Samtidigt gjorde jag ochså ett flaskkort som jag blev riktigt nöjd med men det missade jag tydligen att fota innan det gavs bort.

Hoppas få lite pysseltid idag (hur ofta skriver jag inte det och sen blir det inget av det) och så ska vi umgås lite med världens bästa grannar!! Har verkligen tur som har dessa vänner på så nära håll 🙂 .

Ha en härlig torsdag!

One comment on “Presentaskar

  1. Primia skriver:

    Jättesöta askar! Bra att ha hemma om man vill ge bort något. Blev väldigt förtjust i båda fast de är så olika.
    Må så gott!

Kommentera

