Händelserika veckor

Det har varit två rätt händelserika veckor, trivs bra på mitt jobb men tillbringar rätt mycket tid i bilen då jag åker till och från jobbet. Så när jag för ca två veckor sedan fick frågan om jag var intresserad av en ledig tjänst på betydligt närmare håll blev svaret ja. Tror att det kommer att bli jättebra. Så nu har jag två månader kvar innan jag byter arbetsplats. I morgon ska jag åka i väg på kick off med mitt än så länge nuvarande jobb. Destinationen är hemlig så det är jättespännande, det brukar alltid vara något kul.
Har knåpat ihop ett kort till min svägerska som fyller år i morgon, men det vill jag inte visa innan hon fått det så det får dröja någon dag till.
Ha en toppenhelg!

Kommentera

