Ett häst grattiskort

Nu har jag äntligen tömt kameran på bilder, och kan visa grattiskortet jag gjorde för ett tag sen till min svägerska. Eftersom hon gillar hästar fick det bli det på kortet.

I morgon blir det ett besök i Borås, vilket innefattar både Forma Hantverk och Magnolia, ska bli såå kul!

Ha en bra helg!

Detta inlägg postades i Kort.

3 comments on “Ett häst grattiskort

  1. Carina skriver:

    Kortet blev jätte fint!!! Kul å få se det klart. Kram Carina

  2. scrapparlotta skriver:

    Oj vad det var längesen jag kikade in här….och jag har missat sååå många fina alster. Shit vad fina alla är. Dina askar är underbara.

    Och detta kort, stämplen är jättefin, var kommer den ifrån? Och du har verkligen fått till en härlig balans i kortet, blommorna är så fina.

    Kul med ett nytt jobb….jag letar själv som en galning, men det ser mörkt ut….men jag är såååå trött på Isa.

    Ha det så kul imorgon, låter verkligen jättekul. Ska du åka till mässan i göteborg?

    Ha det bra, kram

  3. SasSa skriver:

    Ursnyggt!!! Underbart dekoreratoch vackert motiv. Hoppas du hade en mysig dag i Borås.
    Kramis

Kommentera

