Puh!

Fullt ös har det varit den senaste tiden. Därför var det skönt att det till slut fixade sig med katt/hundvakt så det kunde bli en tur till Göteborg med övernattning på mysigt hotell tillsammans med goda vännerna. Det var ju inte fel att det ”råkade” vara pysselmässa denna helg, det blev inte så mycket shoppat som det brukar, lite för mycket follk för min smak och sen sålde dom inte det jag helst vill köpa – mer tid vid pysselbordet 🙂 . Det blev i alla fall tre av de nya magnolia stämplarna, de är ju så söta, lite perfeckt pearls, en retro blomstans, och lite papper mönstrade Maja och Pion och lite enfärgat och ett par av vildas fina texter.

.

Tänkte visa ett kort som jag gjorde rill grannens fördelsedag, för ett par veckor sen, han gillar kamoflage (stavas det så?) möstrat så det fick det bli i bakgrunden, foam stärnor som är fästa på lite olika höga 3-d kuddar, embossade hörnen och så har jag använt mig av min nya favorit kantstans.

2 comments on “Puh!

  1. Primia skriver:

    Tänk om du hittat någon som sålde pysseltid, då hade du fått köpa lite till mig med.
    Hoppas du mår bra!
    Underbart kort, stansen var fin och färgerna lite grabbiga.
    Må så gott!

  2. Carina skriver:

    Ett jätte fräckt kort!! Riktigt grabbigt!!
    Kram Carina

Kommentera

