Påskkort

Gjorde detta påskkort till min lillebror. Ingen påskstämpel egentligen, men jag hade nyss fått hem den och tycker att den är så mysig, lillebror gillar dessutom snobben har jag för mig.

20110502-192415.jpg

Snobben fick en gul bil och så använde jag magnolias fina papper med påskliljor för att ge lite påskstämning.

20110502-192642.jpg
Valde att bygga upp stämpel motivet till lite 3-d effekt med hjälp av 3-d kuddar och flera omgångar med stämpel motivet.

Detta inlägg postades i Kort.

2 comments on “Påskkort

  1. Primia skriver:

    Åhh så snyggt det blev. Gillar hela kortet och stämpeln blev liksom pricken över i.
    Kram!

  2. Jen9 skriver:

    Skönt kort o vilken mysig stämpel! Själv har jag helt tappat inspirationen, fotar mest.

Kommentera

