Tillbaka från semestern

För er som undrar vad som pågått här ibloggen, med en massa lösenordsskyddade inlägg, kan jag berätta att jag tillsammans med familjen återigen haft möjligheten att tillbringa en vecka på detta underbara ställe:

Vi hade valt att ha utsikt mot poolområdet denna gång, så detta var vad som mötte oss då vi klev ut på balkongen, härligt!

De skyddade inläggen har alltså varit vårt sätt att komunicera med familjen hemma, konstigare än så är det inte. Jag känner att jag kanske inte vill dela alla semesterblider mm med hela världen, men det är ett smidigt sätt att höra av sig till dom därhemma och tala om vad vi gjort.

Hade en underbar vecka med massor av sol, bad, god mat och dryck. Fick tyvärr tillbaka mitt ryggonda sista dagarna därnere och flygresan hem gjorde det hela ganska mycket sämre. Därför har det inte blivit vare sig pyssel eller tid vid datorn. Är som tur är ordentligt på bättringsvägen så jag hoppas kunna visa lite nytt inom inte allt för lång tid. Har ett par saker sen tidigare klara, ska bara fotas och läggas in i datorn.

Ha det gott!

Kram

Kommentera

