Grattiskort till svärfar

Stort tack till er som fortsätter kika in här även fast jag varit fruktansvärt dålig på att uppdatera! Ska försöka bättra mig.
Det har varit en härlig sommar bestående av en hel del jobb, men också en del avkoppling med familj och vänner. Lite pyssel har det också blivit fast inte så mycket som man kunde önska, tiden räcker ju inte till allt :-).
Har faktiskt mest gjort layouter den sista tiden, men ett kort har det blivit börjar med det idag. Det är till min svärfar som fyllde år under semestern.

20110816-210214.jpg

Insidan blev så här:

20110816-210305.jpg
Ses snart igen!

Detta inlägg postades i Kort.

One comment on “Grattiskort till svärfar

  1. sara s skriver:

    Äntligen, som jag har sprungit här och kikat och idag fick jag utdelning!

    Tjusigt kort, kort till karlar brukar ju var lite svåra att få till men du har lyckats riktigt bra!

Kommentera

