Layouter

Över semestern och även just nu har jag haft en riktig layout period. Sätter mig vid pysselbordet för att försöka göra lite kort, men bara plockar med sakerna. Så plockar man fram några foton och vips har det blivit en layout. Är sugen på att göra julkort, försökte börja i går kväll, men vad hände….det blev en halv layout istället. Men för mig är det just det som är tjusningen med att göra båda delarna, funkar inte det ena så funkar det andra. Ska strax gå ner och avsluta den jag påbörjade igår, tänkte bara visa en jag gjort tidigare i somras först.

Ha en bra söndags kväll!

 

One comment on “Layouter

  1. Primia skriver:

    Layouten blev jättefin. Med fina semesterbilder blir det väl lätt att man hamnar i ett layoutstim.
    Kortet i förra inlägget var så snyggt, gillade färgerna.
    Kram!

Kommentera

