Lååång bloggtorka…..

Ibland blir inte saker och ting som man tänkt sig, efter en väldigt hektisk vår och start på sommaren både privat och på jobbet tog det stopp och orken tog helt slut. Det gäller att ta hand om sig själv inser man och det har jag försökt göra. Pysslet har fått stå tillbaka en del under denna tiden, har bara gjort några enstaka kort. Det är lite synd eftersom att pyssla är en av de bästa avkopplingar man kan få, men nu har det varit så.

Men nu är pysselsuget tillbaka och jag hoppas kunna komma igång lite mer igen. Har surfat en del och snöat in lite grann på Tim Holts och hans tekniker, testade lite på sonens kort som gjordes förra veckan och jag blev faktiskt riktigt nöjd.

Färgerna blir ju alltid lite dova och konstiga då man fotar inne på kvällen. Men det får man ju leva med denna tiden på året.

 

Sedan detta kortet gjordes har jag shoppat lite bla distress stains som jag håller på att testar för fullt vid pysselbordet. Super kul.

Avslutar med en bild på min nya pysselkompis, han älskar att vara på pysselbordet, helst mitt på det projekt jag håller på med :-). Många dagar möts jag av glittriga stjärnor, bokstäver, blommor och textremsor i hallen när jag kommer hem. Det är superkul att hämta saker från mattes pysselbord. (Själklart låter jag inte något jag är rädd om eller som kan vara farligt ligga framme)

 

Kommentera

