Morsdags kort

Dags att visa årets morsdags kort. Har sett så många fina choklad kort på nätet så jag kände att jag ville testa det. Det var superkul.
Jag gjorde dock ett litet misstag – jag gjorde kortet först och skulle sedan köpa mörk choklad som är det mamma gillar. Men det fanns ingen choklad kaka som passade. Tur att kortet var så kul att göra så att jag gärna gjorde ett till :-).
Här är i alla fall det som mamma fick.

20130617-203515.jpg

20130617-203538.jpg

One comment on “Morsdags kort

  1. Jen9 skriver:

    Kul grej! Detta måste du visa hur du gör! /Jennie

Kommentera

