Grattiskort

Mycket kul som händer just nu. Först ut att se fram mot är en liten pysselträff på Lördag. Fantastiskt kul att få träffa både lite gamla och nya vänner som delar detta härliga intresse.

Får väl se om det går som det brukar att det bara blir lite grann skapat eller om jag faktiskt kan försöka få fram en del julkort, jag är en väldigt långsam pysslare i vanliga fall och på träff finns det ju ofta mycket annat att göra som prata och titta vad andra gör :-). Det var längesedan jag var på träff så det blir svårt att veta vad jag ska packa.

 

Tänkte visa ett grattis kort jag gjorde för ett tag sedan, tyvärr är färgerna på motivet mycket blekare än i verkligheten.

130916 019

 

Ha en härlig halloween…

Detta inlägg postades i Kort.

One comment on “Grattiskort

  1. Jen9 skriver:

    Skall bli kul på lördag!!

Kommentera

